E-post verifiering

Hej! Jag har skapat ett konto och ställt mig i bostadskö. Men när jag försöker verifiera min e-post så finns inga mail från er och jag kan alltså inte verifiera den. Har kollat i alla inkorgar, samt begärt ny verifiering några gånger. Har även försökt byta e-post. Hur gör jag? påverkar detta mina köpoäng?

Kommentarer

  • Hej Hanna!
    Vi har periodvis haft problem  med just verifieringen av e-post. Det bästa är om du kan prova igen om en tid, och annars höra av dig till oss om problemet kvarstår.
    Dina köpoäng påverkas inte av det här, däremot kan vi inte skicka e-post till dig förrän adressen är verifierad.
    Jag beklagar det här, och hoppas att problemet snart är löst!
    Josefin Marknads- och kommunikationsansvarig

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.