Till senaste kommentaren

Varför har jag inte fått min felanmälan åtgärdad?

Jag har flyttat till lägenhet i Edsbyn och jag har ringt flera gånger men jag fick inte hjälp. Jag behöver köksdörr, långpanna till spisen och jackhängare i hallen. Varför har jag inte fått hjälp?

Kommentarer

  • Hej!
    Tyvärr kan det ibland dröja lite innan vi åtgärdar ett fel.
    När du gör en felanmälan kommer den till din bovärd, och bovärden gör sedan en prioritering. De akuta och brådskande felen går alltid först och åtgärdas snabbt, medan andra saker ibland måste vänta.
    Om du undrar hur det går med din felanmälan kan du alltid kontakta din bovärd. Jag vill också rekommendera att du använder dig av vår bostads-app och ser till att du har uppdaterade kontaktuppgifter på Mina Sidor så att vi lätt kan nå dig.
    Lycka till!
    Josefin Marknads- och kommunikationsansvarig

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.